Jeugd Werkgroep

De jeugd werkgroep van LTC Berg bestaat uit:

• Nellie van Bussel (a.i.)
  • Henk Bijsterbosch (a.i.)

Wat doet een jeugd werkgroep:

De jeugd werkgroep zorgt voor activiteiten voor de jeugd van de club. Meestal organiseren wij een openingstoernooi in het begin van het zomerseizoen, dan halverwege het zomerseizoen nog een activiteit wel al niet tennisgericht en op het eind een afsluiting. In de zomer en herfst begeleiden wij ook de competitie van de jeugdleden. In de winter organiseren wij meestal ook  activiteiten; meestal 1 tennisactiviteit en 1 niet tennisactiviteit.

Verder zijn wij het aanspreekpunt voor ouders als er vragen zijn of problemen enw erken we nauw samen met onze trainer.

De jeugd heeft de toekomst dus als werkgroep blijven wij streven naar steeds nieuwe jeugdleden maar ook om de huidige jeugdleden te behouden voor een goede doorstroom.

Mocht u vragen hebben of informatie willen aangaande de jeugd dan kunt u contact opnemen via  [email protected]